söndag 13 januari 2008

Spank you!

Har just sett Sagan om ringen på tv. Och så började jag fundera på en sak. Om jag skulle möta en sån där stor, grym sak med fula tänder (ja, ursäkta att jag inte kan alla namn på skurkarna i filmen) hur skulle jag då agera?

Skulle jag bara lägga mig ner på en gång och hoppas på att han sätter in dödsstöten illa kvickt så jag får det överstökat så fort som möjligt, eller skulle jag fajtas som bara den? Slåss och skrika och bita och dra i håret (det är ju så tjejer slåss, det vet ni väl. Och jag är ju tjej så då är det väl sannolikt så det skulle gå till).

Nej det är sannerligen inte lätt att veta hur en lady skulle agera.

Som tjej har man ju också rätt att ändra sig hur som helst och när som helst utan minsta förvarning, så det är ju möjligt att jag efter att ha legat raklång och utan resultat inväntad dödsstöten en stund, snabbt kommer på nya tankar, studsar upp och knäar honom utav bara helvete!

Får klura på det där..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns inte springaivägsnabbtsomtusan-alternativet? Det är iaf jag lite sugen på.

LadyC. sa...

Det faller sig inte så naturligt för en lady.
Men springivägsnabbtsomtusan du, jag lovar att ropa heja-rop efter dig. :)