måndag 28 januari 2008

Jag har:

( ) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( /) åkt jorden runt (varit så långt bort det går, men flög ju samma väg tillbaka...)
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) gått på en blinddejt
( ) varit kär i en lärare
( ) sett någon dö (inte en människa)
( ) haft sex med fler än en samtidigt
(x) flugit
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) gjort en snöängel
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) tittat på en solnedgång
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna (varje natt under stjärnorna...)
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling (jag kan ärligt inte komma på om jag gjort det eller inte, men att säga att jag inte gjort det känns så sorgligt, så jag kryssar i alla fall)
(x) haft kramp
(x) känt mig utstött
( ) hatat mitt utseende
( ) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit vilse
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) vaknat gråtande
( ) sjungit karaoke
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
( ) dansat i regn
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) åkt rullskridskor (räknas inlines?)
(x) fått en önskan inslagen
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) sjungit i duschen (sjunger däremot ofta när jag diskar..)
( ) drömt att jag gift mig med någon
( ) cyklat runt Bornholm
( ) fastnat med tungan i metall (hur fastnar man i metall?)
(x) stannat uppe hela natten
( ) blivit puttad i vattnet med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit ett ben
( ) hånglat med en tjej i militäruniform
(/) legat på sjukhus och blivit opererad (beror på vad man menar med operation)
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
( ) varit beroende av ficklampsbatteri (men hur konstigt var inte det påståendet då?)
(x) känt mig elak
(x) badat naken
(x) fått en stöt
(x) snott den här listan

Inga kommentarer: