torsdag 27 september 2007

DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN

Men det var då fan så dom blåser löv här ute. Varenda dag liksom. Ett sånt ljud man blir illamående av. Nån frekvens man liksom inte tål. Sätter hela hjärnan i gungning. Fattar dom inte att löven kommer fortsätta falla till backen så länge det finns kvar på grenarna. Kan dom inte ta allt på en gång liksom. Jävla onödigt och korkat att varje morgon tänka; nej men ojsan! Nu var det nedskräpat igen. Bäst att städa.
Råpucko!

Nu kan man ju tycka att jag gnäller väldigt mycket. Men förra veckan fick jag minsann höra av en i klassen att jag var plågsamt positiv. Aaaa...det kunde du inte tro va? Så nu gäller det att styra upp den imagen. Balans i vardagen. Punkt.

15 kommentarer:

Utas, Eskilstuna, Sverige. sa...

Allt ordnar sig. Såså.

LadyC. sa...

Ja, för i natt när all sover ska jag gå ut och ruska ner alla löv så vi blir av med eländet en gång för alla.

Utas, Eskilstuna, Sverige. sa...

Och på't idag igen.. ;) snart är vintern här. Då slipper du det där.

Anonym sa...

Hmm..vet du om Utas är singel?
Han e ju bara för fin..

Anonym sa...

Hmmm..vet du om Utas är singel??

Utas, Eskilstuna, Sverige. sa...

Nej, han är extremt upptagen..

LadyC. sa...

Så nu vet du, ms./mr. Anonym... Inte alltid det är en fördel att vara anonym vet du ;)

Anonym sa...

Hmm..men när blir du ledig då?

LadyC. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LadyC. sa...

Alltså.. Anonym! Pratar du med Utas via min blog? Då kanske det är mer effektivt att presentera dig för honom med namn...jag vet inte.. vild chansning..För jag utgår ifrån att frågan inte var riktad till mig?

Anonym sa...

Jaha förlåt, trodde du visste nåt om han, ska inte fråga mer i din blogg..ursäkta..

LadyC. sa...

Jo jag vet det mesta om honom..

LadyC. sa...

Och inget att be om ursäkt för. Fråga kan man alltid. Men även om jag vet det mesta om honom så låter jag honom svara för sig själv. Men vem är du då?

Anonym sa...

En som han vet är nyfiken på honom...ska fråga i hans blogg i st..Han gillar mina kommentarer..

LadyC. sa...

Låter som en bra idé det vet du! Ett litet tips bara - kanske inte vara anonym!? :) ...