söndag 24 juni 2007


Tänkte va lite wild and crazy och skriva ett inlägg. Men det tar ju tvärstopp.

Vad ska jag med en blog till? Jag, som alltid stört mig på ordet blog. Det ska liksom bloggas från alla hörn och kanter. Varför ska vi helt plötsligt va så väldigt intresserade av vad var man har att komma med? Eller är vi kanske inte det? Kanske bloggandet bara är ett resultat av vårt sjukliga behov att synas och känna oss intressanta. Annars hade det väl räckt med ett par tre bloggar som vi kunde följa och kommentera och starta diskussion kring. Men nej då, nu har så gott som alla med lite stolthet en alldeles egen shiny blog där de kan avreagera sig. Men ingen annan ser. Ingen kommenterar. De är så upptagna med sin egen blog.

Hmpf.

Så varför har jag en blog då kan man undra. Jag undrar fortfarande. Men så där i smyg skyller jag på dig. Och än så länge är det här nog mest For Your Eyes Only. Du vet nog om du ska ta åt dig eller ej ;)

3 kommentarer:

Utas, Eskilstuna, Sverige. sa...

"For your eyes only".. hmm, det där hade jag faktiskt inte ens tänkt på. Men det är väl klart att du ska ha en blogg! ;) Hej och hå!

Anonym sa...

Jag tar inte åt mig (och borde inte göra). Men jag har tjyvläst din blogg ändå.

Detta ställer naturligtvis till med besvär för din bloggs namn. typiskt.

LadyC. sa...

Attans! ;)