tisdag 26 juni 2007

Nu har sommaren kommit!

Jag vet att vi snart är inne i juli, sommarens andra månad. Men nu menar jag sommar på riktigt.
Snåriga buskage, igenväxta kanaler, regn som hänger i luften. Dörrar på glänt. Skumma människor överallt. Ingen går att lita på.
Inte någon annanstans kan man skåda en så tät samling byfånar och über-original. Ååå så jag njuter! För att inte tala om den rysligt (!) stämningsfulla musiken.
Morden i Midsomer är tillbaka. Och nu, nu är sommaren äntligen här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon! Du trodde väl inte att du skulle få blogga ostört? Att du inte gett mig adressen stoppar inte mig! Nån nytta ska jag väl ha av x antal års utbildning...
Ville bara kommentera det där om att sommaren börjat i och med morden i midsomer. Nog för att jag också älskar det programmet med alla dess kufar, men det finns en kuf jag älskar mer. ERNST! Och han startade sommaren för tre veckor sedan! Ha en fin dag Lady!

LadyC. sa...

Så har väl 8 år utanför Sveriges gränser satt sina spår då ;)