söndag 28 oktober 2007

Hej!

Kul att se att de fortfarande finns folk som tittar in på bloggen dagligen även om det inte händer så mycket här.
Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till bloggen, har ingen aning om vad jag ska skriva här. Antingen känns det för privat eller så är det för ointressant för att någon skulle orka läsa hela inlägget. Så vad gör jag? Jag håller tyst.
Men det betyder ju inte att det inte händer nåt i mitt liv. Jag vet bara inte om det är så mycket att skylta med liksom.
I korta drag: skriver pm så det ryker om det. Funderar om jag har valt rätt utbildning. Dejtar en kille, men vill ha en annan. Tror jag. Har ett deltidsjobb jag inte trivs med. Hoppas på att gifta mig obscent rikt för att leva det liv jag dagdrömmer om.
Utöver detta så händer det inte så mycket att blogga om.
Jag är förvånad över att ni trogna läsare hänger kvar på en så klen blogg som detta men tack ska ni ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ju hoppas den du dejtar inte läser bloggen..... eller var det tanken?

LadyC. sa...

Han läser inte bloggen nej :)Kanske jag ska tipsa honom om den, eller blir det lite för elakt..mwoahaha