onsdag 16 juli 2008

Dra mig baklänges

Uppdateringarna haglar tätt och man kan fundera på hur världen går runt utan min rapportering.


(...)


Jag blir lika förvånad varje gång jag tittar på statistiken och upptäcker att jag dagligen har såväl nya som återkommande besökare på bloggen. Skärp er! Det händer ingenting här. Gå vidare. Jag menar, seriöst - se efter när jag senast skrev ett inlägg med något som helst litterärt värde. Jag kan bespara er mödan och ge insideinformation redan här genom att tala om att det aldrig har hänt.

Så era envisa rackare. Vad är ni ute efter? Vad gör ni här? Ut i naturen med er. Spring er rosiga om kinderna. Skratta mer. Läs en givande bok. Lär er något nytt. Varje dag. Ifrågasätt, vinkla och formulera om. Ge mothugg. Utmana någon med din verklighet.

Men vad du än gör med din tid, gör något konstruktivt av den! Läs inte min blogg.

Inga kommentarer: