tisdag 11 mars 2008

En spännande uppdatering!!

Nehej, här händer inte mycket.

Har tappat lusten att skriva här. Lite ensamt liksom. Vet att det är folk här inne dagligen och läser (men nu på sista tiden kan man ju undra..finns ju inget nytt att läsa) även om inte många (..) lämnar en kommentar så ser jag minsann er ändå. Mwoahahahah!
Anyway.
Skolan rullar på och jobbet likaså. Har dock avslutat min karrtär på ett av jobben och numera kan ni Uppsalabor se mig i en av de större galleriorna, inte längre på Gamla torget där jag huserade en längre tid.
Mitt über-exciting liv är väl inte fyllt med så mycket mer än skola och lite jobb för tillfället. Tyvärr, får jag kanske tillägga, då lite action hade varit mer än välkommet. :) Tar flyget västerut om någon vecka, blir fint att återse mitt tidigare hemland en stund.
Å annars? Jo jag bloggar numera på Aftonbladet och det är väl ungefär lika spännande som här förutom att det är skrämmande lätt att få tummen upp för all slags skit man skriver, verkar det som. Men jag gör som jag brukar; tackar och tar emot.
Vissa av er vet att jag bloggar där, någon vet adressen och någon tror sig veta adressen. Oavsett - ni är välkomna dit också. Medvetet eller omedvetet. Vill ni läsa så hittar ni mig där, ska nog inte vara så svårt att luska ut var jag befinner mig. ;)
Må så gott!


Tjingeling!

2 kommentarer:

Jens sa...

What? can u see me?
Om jag viftar på tån så här ser du det då?

LadyC. sa...

Nej. Hoppa också!